Wednesday 15 June 2011

Tuala Wanita :P

Haa.....bila bercakap tentang tuala wanita ni mesti ada yang ingat aku dah buang tabiat kan? seperti sedia maklum tuala wanita ni ada banyak jenis kn? maxi la.. slim la.. overnight pun ada jugak. kepada jejaka-jejaka yang diluar sana jangan tak ambil peduli pulak pasal tuala wanita ni.. mau yer awek, marka, aci, cewek, bini, sayang korang terbocor time tengah dating ke.. Ha, tak pun mak, ibu, mama, ummi ,adik perempuan korang pun terbocor and mintak tolong korang belikan pad macam mana? ceciter-ceciter?




Korang semua jangan nak gelak pulak ea. aku ckp ni sebab aku dah ada pengalaman dalam situasi-situasi sebegitu. beli untuk mak aku, adik aku, awek aku..untuk kawan aku pun pernah! mula-mula malu la jugak kan. bila kt kaunter je mesti cashier buat muke pelik.**pe lagi, muka aku punya la tebal time tu** then secara automaticnya dorang akan senyum-senyum. ingat apa? benda ni klakar ker? kalau diorang bocor time tengah shopping how? now you tell me how?


sampai ada one group awek dok perli-perli aku la. dorang tak tahu ke yang dorang dok gelak tu benda yang dok tetampal ka "situ"? hissh. tak paham aku. 


P/S : kepada lelaki. redah je kalau terpaksa beli. kalau tak beli korang jugak dapat malu kn? 

-peace-

No comments: