Tuesday 14 February 2012

Melangkah ke alam Senibina. :)

Masa mula-mula tu memang agak susah nak sesuaikan diri. Almaklumlah,terasa diri ini dah tua utk mengambil diploma. Tapi apakan daya, disebabkan minat yg mendalam dan cita-cita aku dari sejak kecil lagi akan ku tempuh dengan penuh kesabaran.**cewahhh ayat kau**

aku lah. :)

Semua orang cakap aku ni buang masa 3 tahun ambil diploma dulu **science computer major in communication**. Tapi bagi aku, aku rasa takk. Aku dapat pengalaman yang sangat berguna. and i think now i can compare what is better**matang lah konon**. and for sure architecture is way to tough than computer.**computer banyak main**. but in architecture tak ade dahh masa nak main-main bagai. kena ada displin.**konon** >_<"
yang membackup aku dari belakang. :P

dengan bermodalkan mereka semua. aku akan teruskan perjuangan sebagai pelajar senibina yang berwawasan. haha. kemain. :D

No comments: